Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2008 |
zamówienie na: |
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją formalno prawną dla inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Przemysłowej, ul. Chrobrego, ul. Pawłosiowskiej i części ul. Kopcia wraz z modernizacją przepompowni ścieków przy ul. Cegielnianej w Jarosławiu. |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław |
tryb zamówienia: | przetar nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | do 206 000 euro |
termin składania ofert: | 9 maja 2008 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. 37-500 Jarosław, ul. Tarnowskiego 28, informuje, że unieważnia przetarg nieograniczony ogłoszony w dniu 21-04-2008r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 80470-2008, na tablicy ogłoszeń PWiK Jarosław Sp. z o.o. i Urzędu Miasta Jarosław oraz na stronie internetowej PWiK Jarosław Sp. z o.o. www.pwik-jaroslaw.pl na „Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją formalno-prawną dla inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Przemysłowej, ul. Chrobrego, ul. Pawłosiowskiej i części ul. Kopcia wraz z modernizacją przepompowni ścieków przy ul. Cegielnianej w Jarosławiu”, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późniejszymi zmianami) tj., nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6216266, fax 016 6212917.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z dokumentacją formalno prawną dla inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Przemysłowej, ul. Chrobrego, ul. Pawłosiowskiej i części ul. Kopcia wraz z modernizacją przepompowni ścieków przy ul. Cegielnianej w Jarosławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z dokumentacją formalno prawną dla inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Przemysłowej, ul. Chrobrego, ul. Pawłosiowskiej
i części ul. Kopcia wraz z modernizacją przepompowni ścieków przy ul. Cegielnianej w Jarosławiu.
Obszar, który należy ująć dokumentacją stanowiącą przedmiot zamówienia jest zaznaczony na mapie syt. wys. w skali 1 : 4000 stanowiącej załącznik do technicznych warunków odbioru ścieków z przedmiotowego terenu warunki techniczne odbioru ścieków wraz z załącznikiem stanowią zał. Nr 7 do SIWZ.
Obszar, na którym ma być projektowana kanalizacja obejmuje swoim zakresem tereny cywilne oraz tereny PKP. W związku z powyższym projekt budowlany i projekt wykonawczy wraz z dokumentacją formalno prawną winien być opracowany dla terenów cywilnych i dla terenów PKP.
Dokumentacja winna być opracowana z podziałem na etapy budowy kanalizacji, umożliwiające ich odbiory i sukcesywne przekazywanie do eksploatacji. Projekt budowlany i projekt wykonawczy a także dokumentacja formalno prawna winny obejmować cały zakres inwestycji, zgodnie z załączonymi do SIWZ warunkami technicznymi zał. Nr 7 do SIWZ , opracowany we wszystkich branżach, obejmować rozwiązanie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Częścią składową dokumentacji winny być projekty organizacji ruchu na okres budowy kanalizacji sanitarnej.
Kanalizacja sanitarna w obrębie ulic Przemysłowej, Chrobrego, Pawłosiowskiej i części ulicy Kopcia winna być tak zaprojektowana, aby zapewnić możliwość przyszłościowego odprowadzenia ścieków sanitarnych w sposób grawitacyjny z możliwie największego obszaru ( odpowiednie posadowienie i odpowiednie ustalenie trasy kanału sanitarnego).
Przy projektowaniu przedmiotowej kanalizacji sanitarnej należy uwzględnić już istniejące opracowania drogowe i kanalizacji deszczowej na przedmiotowym terenie będące w posiadaniu Wydziału Dróg Urzędu Miasta Jarosławia.
Dokumentacja projektowa winna zawierać zaznaczony zakres zlewni i opracowanie bilansu ścieków sanitarnych.
Uwzględniając aktualny bilans ścieków sanitarnych, w ramach tego przedmiotu zamówienia, należy przeprojektować istniejącą przepompownię ścieków sanitarnych przy ulicy Cegielnianej, dostosowując ją do zwiększonej ilości ścieków sanitarnych i obecnie obowiązujących przepisów. Dokumentację modernizacji przepompowni ścieków należy opracować we wszystkich branżach.
Projekt budowlany i wykonawczy a także dokumentacja formalno-prawna winny obejmować rozwiązania odprowadzenia ścieków z istniejących i planowanych zgodnie z opracowanym planem podziału działek, budynków mieszkalnych ( ujęte mają być przyłącza kanalizacji sanitarnej do lica budynków istniejących i projektowanych, bądź do istniejących lub projektowanych zbiorników bezodpływowych a w przypadku działek budowlanych - kanalizacja sanitarna do granicy działki zakończona korkiem). Wykonawca na etapie ustalania trasy winien rozwiązanie projektowe uzgodnić z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości i dołączyć do sporządzonej umowy cywilno-prawnej mapę syt.-wys. z wrysowaną trasą kanalizacji sanitarnej i przyłącza kanalizacji sanitarnej z budynku istniejącego lub projektowanego bądź też działki budowlanej z podpisami projektanta i zainteresowanej osoby posiadającej tytuł prawny do nieruchomości. W przypadku zmian trasy kanalizacji sanitarnej bądź trasy przyłączy kanalizacji sanitarnej z jakichkolwiek przyczyn, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania ponownych uzgodnień zmienionych rozwiązań projektowych z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości i dołączenia aktualnego załącznika graficznego ( z podpisami projektanta i zainteresowanej osoby posiadającej tytuł prawny do nieruchomości) do nowej umowy cywilno-prawnej.
W przypadku wystąpienia działek z nieuregulowanym stanem prawnym, o zaistniałym fakcie należy natychmiast powiadomić Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z zapisami zawartymi w decyzji na lokalizację inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, wymaganiami obowiązujących ustaw, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Ponadto projekt winien zawierać niezbędne opinie, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz inne niezbędne dane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Projektant obowiązany jest wprowadzić wymogi i rozwiązania wynikające z zapisów opinii i uzgodnień do projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych i kosztorysu inwestorskiego.
W rozwiązaniach projektowych należy zastosować wyroby i materiały budowlane zapewniające spełnienie wymagań art. 10 Ustawy Prawo Budowlane.
Wykonawca zapewni sprawdzenie projektów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności - dotyczy to opracowań we wszystkich branżach.
W dokumentacji projektowej należy dokładnie określić zakres sieci kanalizacji sanitarnej oraz zakres przyłączy kanalizacji sanitarnej zgodnie z aktualną definicją sieci kanalizacji i przyłącza kanalizacji zawartą w Ustawie z dnia 07-06-2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeni ścieków (Dz. U. Nr 72 poz. 747 z późn. zmianami).
Do opracowanej dokumentacji należy dołączyć klauzulę o kompletności dokumentacji i jej zgodności z obowiązującymi przepisami.
Projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne, projekty organizacji ruchu i kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiary robót, projekty organizacji ruchu i kosztorys inwestorski należy sporządzić w rozbiciu na etapy - zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Przedmiary robót i kosztorys inwestorski należy opracować dla sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z aktualną definicją sieci zawartą w Ustawie z dnia 07-06-2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeni ścieków (Dz. U. Nr 72 poz. 747 z późn. zmianami).
W przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych należy określić pełne informacje dotyczące parametrów jakości i dopuszczenia do stosowania przyjętych materiałów.
Wykonawca przed złożeniem w imieniu Zamawiającego wniosków o wydanie decyzji na lokalizację inwestycji celu publicznego i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, zapozna Zamawiającego z rozwiązaniami projektowymi, potwierdzając je okazaniem umów cywilno-prawnych spisanych z osobami posiadającymi tytuł prawny do nieruchomości , przez które będzie przebiegać projektowana kanalizacja sanitarna i projektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej. Do umów cywilno-prawnych należy dołączyć załącznik graficzny z zaakceptowaną przez osoby posiadające tytuł prawny do nieruchomości trasą kanalizacji sanitarnej lub trasa przyłącza kanalizacji sanitarnej. Na załączniku graficznym z trasą kanalizacji sanitarnej lub trasą przyłącza kanalizacji sanitarnej winny się znajdować podpisy projektanta i osoby posiadającej tytuł prawny do nieruchomości. Dopiero po spełnieniu powyższego warunku zostanie złożony wniosek o wydanie w/w decyzji.
Istniejąca przepompownia ścieków przy ul. Cegielnianej posiada następującą charakterystykę :
Pompownia produkcji METALCHEM - Warszawa.
Zbiornik ze stali, zabezpieczony żywicą poliestrową, o średnicy D=1400 mm, posadowiony na płycie betonowej. Pompownia wyposażona jest w dwie pompy zatapialne, pracujące naprzemiennie, przygotowane do pracy równoczesnej w przypadku przeciążeń. Wydajność pompowni :
Q śr. dob. = 270,0 m3/d, Q max. dob. = 405,1 m3/d, Q max h = 8,05 m3/s,
Wysokość podnoszenia pompowni :
Q1 = 28,53 m3/h = 7,9 l/s
Hp = 13,0 m, gdy pracuje jedna pompa z rurociągiem tłocznym.
Q2 = 45,01 m3/h =12,5 l/s
Hp = 18,59 m, gdy pracują dwie pompy z rurociągiem tłocznym.
Zabudowane dwie pompy typu MS1-32Z. Prąd nominalny 6,9 A. Zabezpieczenie prądowe 10 A. Pn = 3kW. Obroty 2835 R.P.M. Napięcie zasilania 380V, 50 Hz. Q = 12,0 l/s,
H = 10m. Rurociąg tłoczny Ø 110 PE (PE-80 PN 6), rzędna osi rurociągu tłocznego 195,15 mnpm. Kanalizacja dopływowa do przepompowni DN 400 PVC, rzędna osi dopływu 193,45 mnpm. Poziomy ścieków sygnalizowane są sondami pływakowymi. Ustalenie poziomów pracy pompowni :
Poziom dna pompowni 192,20 mnpm;
Poziom minimalny 192,60 mnpm;
Poziom maksymalny 193,39 mnpm;
Poziom alarmowy 193,59 mnpm.
W przepompowni zastosowano system monitorowania pracy przepompowni WaterLinkGSM produkcji Flota Jakości 64-100 Leszno, ul. Luksemburska 3.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
A. Prace projektowe przygotowawcze:
- uzyskanie warunków zasilania energetycznego obiektów wchodzących w skład inwestycji przyjętych przez projektanta w rozwiązaniach projektowych przedmiotu zamówienia a zaakceptowanych przez Zamawiającego,
- opracowanie map do celów projektowych ( w tym mapy na terenie PKP ) w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zgodnie z wydanymi przez PWiK Jarosław Sp.
z o.o. warunkami technicznymi.
Uwaga: zakres map winien umożliwiać przeanalizowanie pod względem wysokościowym całego obszaru w celu jego skanalizowania. Mapy do celów projektowych winny być opracowane zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami geodezyjnymi i zawierać w swej treści między innymi: zieleń wysoką, aktualne zainwestowanie terenu - chodniki, dojścia do posesji, tereny wybrukowane, projektowane inwestycje uzgodnione w
ZUDP w Jarosławiu itp.
- uzyskanie map ewidencyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego dla terenów cywilnych i dla terenów PKP, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji dla terenów cywilnych i terenów PKP oraz pozwolenia na budowę dla zakresu objętego projektem tj. terenów cywilnych i terenów PKP,
- uzyskanie wypisów z rejestru gruntów w ilości i w zakresie jw.,
- spisanie umów cywilno-prawnych ze stronami biorącymi udział w postępowaniu administracyjnym przy wydawaniu decyzji na lokalizację inwestycji celu publicznego dla terenów cywilnych i terenów PKP oraz pozwolenia na budowę dla terenów cywilnych i terenów PKP. Zamawiający wymaga aby do każdej umowy cywilno-prawnej był dołączony załącznik graficzny na mapie syt.-wys. z wkreśloną trasą kanalizacji sanitarnej bądź trasą przyłącza kanalizacji sanitarnej podpisany przez osobę posiadającą tytuł prawny do nieruchomości i projektanta.
- opracowanie materiałów i wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego dla terenów cywilnych i terenów PKP oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji dla terenów cywilnych i terenów PKP tj. dla całej przedmiotowej inwestycji. Materiały winny posiadać cześć formalno-prawną, opisową i graficzną.
- uzyskanie decyzji na lokalizację inwestycji celu publicznego dla terenów cywilnych i terenu PKP oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji dla terenów cywilnych i terenów PKP. Wykonawca przygotuje materiały do wniosków i wnioski na podpis Zamawiającego, a także będzie pilotował rozpatrzenie wniosków przez Burmistrza Miasta Jarosławia i Wojewodę Podkarpackiego. Opłatę za wydane decyzje wniesie Zamawiający.
- opracowanie dokumentacji geologicznej dla potrzeb opracowania dokumentacji projektowej,
B. Prace projektowe:
- opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla przedmiotowej inwestycji tj. dla terenów cywilnych i dla terenu PKP, we wszystkich niezbędnych branżach wraz z koniecznymi uzgodnieniami i opiniami. Dokumentacja winna być opracowana z podziałem na etapy budowy kanalizacji umożliwiające ich odbiory i przekazanie do eksploatacji, zawierać wytyczne realizacji inwestycji oraz rozwiązanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do lica budynków istniejących i projektowanych bądź do istniejących lub projektowanych zbiorników bezodpływowych a w przypadku działek budowlanych - kanalizacji sanitarnej do granicy działki zakończone korkiem.
W dokumentacji projektowej należy dokładnie określić zakres sieci kanalizacji sanitarnej oraz zakres przyłączy kanalizacji sanitarnej zgodnie z aktualną definicją sieci kanalizacji i przyłącza kanalizacji zawartą w Ustawie z dnia 07-06-2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeni ścieków (Dz. U. Nr 72 poz. 747 z późn. zmianami).
Dokumentacja winna zawierać przedmiary robót opracowane dla poszczególnych etapów sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z aktualną definicją sieci zawartą w Ustawie z dnia
07-06-2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeni ścieków
(Dz. U. Nr 72 poz. 747 z późn. zmianami). W przedmiarach nie należy ujmować przyłączy kanalizacji sanitarnych.
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla sieci kanalizacji sanitarnej,
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z aktualną definicją sieci zawartą w Ustawie z dnia 07-06-2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeni ścieków (Dz. U. Nr 72 poz. 747 z późn. zmianami) z podziałem na etapy jak w dokumentacji. W kosztorysie inwestorskim nie należy ujmować przyłączy kanalizacji sanitarnych.
- przygotowanie kompletnych materiałów geodezyjnych wraz z uzyskaniem decyzji
formalno-prawnych niezbędnych do wykupu terenów pod obiekty wchodzące w zakres
inwestycji,
- aktualizacja wypisów z ewidencji gruntów oraz map z ewidencji gruntów do pozwolenia
na budowę dla terenów cywilnych i dla terenów PKP tj. dla całej przedmiotowej
inwestycji,
- opracowanie operatu wodno-prawnego na przekroczenie potoku Miłka projektowaną
kanalizacją sanitarną.
- uzyskanie decyzji pozwolenia wodno-prawnego na przekroczenie potoku Miłka projektowaną kanalizacją sanitarną. Wykonawca przygotuje materiały do wniosku i wniosek na podpis Zamawiającego, a także będzie pilotował rozpatrzenie wniosku przez Starostę Jarosławskiego. Opłatę za wydane decyzje wniesie Zamawiający.
- przygotowanie kompletnych wniosków do uzyskania pozwolenia na budowę inwestycji na terenach cywilnych i terenach PKP. Wykonawca przygotuje wnioski wraz z kompletem dokumentów o uzyskanie pozwoleń na budowę na podpis Zamawiającego a także będzie pilotował rozpatrzenie wniosków przez Starostę Jarosławskiego i Wojewodę Podkarpackiego. Opłaty za decyzje wniesie Zamawiający.
- uzyskanie decyzji pozwoleń na budowę dla terenów cywilnych i terenów PKP tj. dla
całej przedmiotowej inwestycji,
- opracowanie projektów organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami na wykonanie robót kanalizacyjnych w pasach drogowych.
Projekt budowlany a także projekt wykonawczy we wszystkich branżach, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru dla wszystkich branż, projekty organizacji ruchu na okres robót, dokumentację geologiczną należy opracować w pięciu egzemplarzach. Wymóg powyższy obowiązuje dla terenów cywilnych i dla terenów PKP.
Kosztorys inwestorski, kopie umów cywilno-prawnych wraz z załącznikami graficznymi, mapy do celów projektowych, kopie map ewidencyjnych, kopie wypisów z ewidencji gruntów, materiały do wniosków o uzyskanie niezbędnych decyzji formalno-prawnych dla terenów cywilnych i terenów PKP, należy przekazać Zamawiającemu w jednym egzemplarzu.
Ponadto Zamawiający wymaga przekazania całości dokumentacji w wersji elektronicznej autocad i pdf.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2, 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ;
a)wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia wykonał co najmniej jeden projekt budowlany i wykonawczy kanalizacji
sanitarnej lub deszczowej lub ogólnospławnej o zakresie rzeczowym porównywalnym z
zakresem przedmiotu zamówienia tj. zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej lub
deszczowej lub ogólnospławnej o długości 5 km, o średnicy Ø 200 mm lub większych
lub zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub ogólnospławnej, o średnicy
Ø 200 mm lub większych ze zlewni o powierzchni 5 ha lub większych , a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu .
Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów lub
protokołami odbioru dokumentacji itp.
b) wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 2 osoby posiadające przygotowanie
zawodowe( uprawnienia do projektowania) upoważniające do wykonywania projektów w
branży sanitarnej, należące do Izby Inżynierów Budownictwa.
1.Projektanci branży sanitarnej- co najmniej 3 lata doświadczenia
zawodowego popartego posiadaniem uprawnień do
projektowania w zakresie instalacji sanitarnych i aktualną
przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień do
projektowania dla tego typu projektów.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
a) Wykonawca musi posiadać roczny obrót w wysokości 100 000,- zł co najmniej, w każdym
roku w ciągu ostatnich trzech lat.
b) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC na kwotę: min. 20 000,- zł w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze:
1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem ,że
wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) wykaz projektów opracowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty wykonania i odbioru oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ
4) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ;
5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przebieg kariery
zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ ;
6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta
zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym
sprawozdaniu , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania
sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz
zobowiązania i należności -za ostatnie trzy lata obrotowe,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na
kwotę minimum 20 000,-PLN.
10) Oświadczenie Wykonawcy o podzleceniu części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
11) Opieczętowany, wypełniony w zakresie danych dotyczących Wykonawcy i podpisany przez
upełnomocnionych przedstawicieli(a) Wykonawcy projekt umowy wraz z preliminarzem prac
projektowych załączony do SIWZ - zał. Nr 6.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1,2, 4,7,8 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty.
Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX podpunkt 2,7 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul.Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul.Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, pokój 102 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
mapa zał. do warunków technicznych (4023kB)
metryczka
Opublikował: Tomasz Wojtaszek (21 kwietnia 2008, 09:57:25)
Ostatnia zmiana: Tomasz Wojtaszek (13 maja 2008, 07:50:31)
Zmieniono: Tomasz W
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2096